Inmotion V8S (728wh / 1000w), elektrická jednokolka
Dojezd 70 Km, maximální rychlost 35 Km/h, váha 16.0 Kg
5,0
1 hodnocení
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické jednokolky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Ráfek: | 12" |
Vnější průměr pneu: | 16" |
Úroveň jezdce: | Pokročilý |
Dojezd rozmezí (filtr): | 50 - 75 Km |
Maximální rychlost: | 35 Km/h |
Motorová skupina (filtr): | 500 - 1000 W |
Baterie (filtr): | 500 - 1000 Wh |
Napětí: | 84 V |
Váha (filtr): | 15 - 20 Kg |
Barva: | Černá |
Odpružení: | Ne |
Maximální stoupání: | 30° |
Bluetooth: | Ano |
Reproduktory: | Ne |
Přední světla: | Ano |
Zadní světla: | Ano |
LED světla: | Ano |
Váha: | 16 Kg |
Dojezd: | 70 Km |
Výkon motoru: | 1000 W |
Baterie: | 728 Wh |
INMOTION France Gyroroue V8
INMOTION V8 ELECTRIC UNICYCLE: First thoughts and learning to ride
Inmotion V8F - Refresh of the Inmotion V8 Electric Unicycle (1st Impressions)
InMotion V8F First Ride & Review: V8 Gets An Upgrade In 2019
5,0
1 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
5
J
Jirius
V8S mě velice příjemně překvapila; doma máme V5F a V10F. Při testování na mě působila jako ideální kombinace těchto dvou. Je hravá a lehká jako V5F, ale dojezd a rychlost má jako daleko těžší V10F, která ve skutečnosti jede o něco pomaleji než 40km/h a oproti tomu V8S jede zase o něco rychleji než 35km/h, takže jsou obě srovnatelně rychlé. Dojezd je také hodně podobný a určitě větší než původní V10, asi je to dáno menším maximálním výkonem, který ovšem v reálu není ani moc patrný - těžší jezdci V8S dříve přehřejí do kopce, jinak jede opravdu celkově dost podobně. Trochu nechápu, proč nepodporuje bluetooth hudbu, když reproduktor i bluetooth stejně má a někdo by to třeba mohl ocenit, ale váhová úspora oprati V10F je při přenosu a manipulaci tak markantní, že ten malý ústupek za to určitě stojí. Nevím, zda by neměla v dnešní době být o něco levnější, ale to je věcí neviditelné ruky trhu :-)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.