KingSong KS-S19 (1776wh / 3500w), elektrická jednokolka
Dojezd 80 Km, maximální rychlost 60 Km/h, váha 32.0 Kg
4,0
2 hodnocení
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické jednokolky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Ráfek: | 14" |
Vnější průměr pneu: | 19" |
Úroveň jezdce: | Pokročilý, Expert |
Dojezd rozmezí (filtr): | 75 - 100 Km |
Maximální rychlost: | 60 Km/h |
Motorová skupina (filtr): | 3000 - 3500 W |
Baterie (filtr): | 1500 - 2000 Wh |
Napětí: | 100 V |
Váha (filtr): | 30 - 35 Kg |
Barva: | Černá |
Odpružení: | Ano |
Maximální výkon: | 6500 W |
Maximální stoupání: | 40° |
Bluetooth: | Ano |
Reproduktor: | Ano |
Přední světla: | Ano |
Zadní světl: | Ano |
Váha: | 32 Kg |
Barva: | Černá |
Odpružení typ: | Vzduchový |
Odpružení rozsah: | 75 - 130 mm |
Baterie: | 1776 Wh |
Výkon motoru: | 3500 W |
Dojezd: | 80 Km |
King Song KS-18L/XL vs Inmotion V10F
Kingsong KS18L Unboxing & Range Test UK
Why King Song 18L is my favorite EUC in 2019
4,0
2 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
4
VB
Vladimír Bašus
Zatím si zvykám. Oproti V 10 jsou pedály hodně vysoko. Rozjezd je pro mě trochu problém. Za jízdy to, ale nevadí. Ve vzpřímené poloze je jízda pohodlná ale nejde pružít v kolenech, protože vadí přední pad. Původně byl zdvih pérování 130 mm teď je 90 mm což je na silnici dost, ale do terenu bych chtěl vic. Vzduchové pérování je určitě lepší než pružina. Jizda je tichá a klidná, nic nevrže. Vzhledově nejhezčí kolka která je na trhu. Reproduktory skvělé, ale zbytečné. Světla jsou perfektní.
4
PK
PETR KUBIČE
Konečná verze KS S19 je trochu odlišná od obrázku, má terénní pneumatiku, odpružení stejné jako KS S18 a navíc má dodatečné nalepovací power pady a sundavací sedátko. Pneumatiky jsem se trochu obával, jelikož jezdím hlavně po asfaltu, ale nakonec sedí a jede pěkně (i na mokrém listí) a nebudu jí měnit za silniční. Na odpružení jsem zvyklý z KS S18 a ani tady s ním nemám problém. Jen v návodu nebylo, jak nastavit tlaky. Použil jsem tedy tabulku z KS S18 a funguje to dobře. Motor je znatelně silnější proti S18 a 100kg jezdce uveze do kopce s dobrou rezervou výkonu. Stupačky i těžiště je oproti S18 výše, je těžší než S18 a tak na rozjezdy do kopce je potřeba si chvilku zvykat. KS S19 má pevně daný tvar power padu, který je pohodlný při stání s jen mírně pokrčenými koleny. Pokud je potřebujete v terénu trochu více pokrčit, nebo při nečekané překážce, trochu vám v tom power pad brání. Také reproduktory (ačkoliv hrají moc pěkně) bych ocenil, kdyby byly alespoň 2-3 cm více vzadu. Když dáte nohu na stupačku dopředu, tak nevadí, ale jestli chcete mít jednu nohu více dozadu, tak tam již reproduktor cítíte na achilovce. Celkově se mi ale S19 líbí a jezdí se na ní dobře. Do města, do práce a na výlety dobrý stroj, na terénní bláznění bych ho asi nedoporučoval. Je to prostě větší a v něčem vylepšená S18, kterou ale nepřekonala úplně ve všem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.