Inmotion V12 Pro (1750wh / 2800w), elektrická jednokolka
Dojezd 100 Km, maximální rychlost 60 Km/h, váha 29.0 Kg
4,0
2 hodnocení
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické jednokolky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Ráfek: | 12" |
Vnější průměr pneu: | 17" |
Úroveň jezdce: | Začátečník, Pokročilý |
Dojezd rozmezí (filtr): | 75 - 100 Km |
Maximální rychlost: | 60 Km/h |
Motorová skupina (filtr): | 2500 - 3000 W |
Baterie (filtr): | 1500 - 2000 Wh |
Napětí: | 100 V |
Váha (filtr): | 25 - 30 Kg |
Barva: | Černá |
Odpružení: | Ne |
Maximální stoupání: | 40° |
Bluetooth: | Ano |
Reproduktory: | Ano |
Přední světla: | Ano |
Zadní světla: | Ano |
LED světla: | Ano |
Váha: | 29 Kg |
Motor: | 2800 W |
Baterie: | 1750w |
Inmotion V11
4,0
2 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
4
J
Jirius
Na kolce se jezdí super; výkon, ovladatelnost, komfort.
ALE bohužel velikou bolístkou dnešních jednokolek je komplikovanost opravy defektu. Skoro se mi nechce věřit, že od dob prvních kolek se v tomto ohledu téměř vůbec nic nezměnilo. Defekt člověka nemusí potkat celá léta, ale pak se jednoho dne mince obrátí a může mít třeba dva za den. Realitou dnešních dnů je, že k pouhé demontáži pláště pneumatiky je potřeba odmontovat několik desítek šroubků nejrozmanitějších velikostí, demontovat několik krytů a ze svazků kabelů vymotat a odpojit kabely vedoucí k motoru. Výrobce zřejmě s tím, že by vůbec k defektu mohlo dojít nepočítá, protože při této demontáži je nutné téměř celý stroj rozebrat a vykřupnout veliký počet plastových paciček, které na opakovanou demontáž nejsou v žádném případě dimenzované a často se tak ulomí. Možná, že výrobce do budoucna počítá s rozsáhlou servisní síti, aby bylo možné danou věc řešit i mimo velká města - po vzoru automobilového průmyslu- a osvobodit tím chudáky uživatele od jakéhokoliv vlastního servisu a vydělat nějakou tu korunu i po prodeji produktu, nevím...
Každopádně pokud byl člověk zvyklý si na kole defekt během pár chvil opravit a pokračovat v jízdě, tak zde to je to úplně nereálné.
Dávám vysoké hodnocení, protože nechci kazit průměr jinak skvělé V12 PRO. To co jsem napsal se bohužel stále týká téměř všech kolek a pokud ne, mělo by se to při nákupu nového stroje brát určitě v potaz!
4
C
Carpenter
Na kolce jezdím něco přes týden a mám zatim najeto jen cca 600km, víceméně pouze po Praze. Přesto bych se rad podělil o své první dojmy. Původně jsem myslel, ze si koupím něco odpružené v podobné cenové relaci, ale nakonec jsem s V12 Pro opravdu hodně spokojený, i přes pár výhrad viz dále. Když extra nesetrim baterku, tak ujedu cca 60km s 20% baterie, vážím 85kg. Kolka působí dost solidním a pevným dojmem, tím ze nema odpružení, tak od ni očekávám téměř bezudržbovost. Povrch pražských ulic zvládá skvěle i bez tlumení, chce to akorát vychytat tlak v pneu. Je výborně ovladatelna i přes svoji hmotnost a pokud jede v provozu, je díky solidnímu výkonu pravoplatnym prostředkem mezi auty, čímž je vlastně o mnohem bezpečnější, než pomalejší modely, ktere se na silnici spíše pletou. Madlo působí pevně, jen škoda, ze není delší, mám 190cm a potřeboval bych ho min o 10cm protáhnout. Na kratke presuny to jde, ale dnes jsem mel defekt a sel nekolik km pěšky, což úplně příjemné nebylo. Přední svetlo naprosto výborné, zadní nic moc, světelné efekty nepoužívám. Stojánek drží, obcas ho zapomenu sklopit, což prilis nevadí, jen trochu drhne. Prodloužený blatník taktéž výborný. Překvapivě často využívám i Super rychlé nabjjeni telefonu. Škoda, ze nejsou součástí pady, budu muset dokoupit, plus o něco lepší pedály. Mé předchozí kolky byly Gotway mSuper a inmotion v10f.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.