KingSong KS-16S (680wh / 1200w), elektrická jednokolka + powerbanka zdarma

26 990 Kč 22 305,79 Kč bez DPH
Můžeme doručit do:
26.11.2020
Skladem (Čelákovice) (> 2 ks)

Očekávané naskladnění a expedice je koncem října. V případě zájmu o rezervaci si prosím vytvořte objednávku.


16s_disc1


KingSong KS-16S patří do sportovní třídy, protože má zvýšený výkon a vysokou maximální rychlost. Verze V2 se od svého předchůdce liší vyztuženou ocelovou rukojetí a tlačítkem pro vypnutí motoru. Nyní, když budete mít elektrickou jednokolku v ruce, motor se automaticky uzamkne.

Motor 1200 W zrychluje až do 35 km/h a baterie s kapacitou 680 Wh poskytuje dojezd až 70 km. To je vynikající výsledek ve třídě 16-palcových kol. Výdrž baterie je přibližně 6 hodin.

Elektrická jednokolka KingSong KS-16S je vybavena LED světlometem s vestavěným světelným senzorem. Ve tmě se automaticky aktivuje světlomet. Na přístroji je také barevné LED podsvícení, které lze ovládat pomocí mobilní aplikace.


16s_disc2


Pogumované hliníkové schůdky a boční podložky na podvozku poskytují pohodlí při jízdě. Vyztužená ocelová rukojeť umístěná na horní straně umožňuje vám nosit jednokolku ve vašich rukou a hodit ji na principu cestovní tašky. Velmi pohodlné řešení vzhledem k hmotnosti jednokolky. Verze V2 je navíc vybavena speciálním tlačítkem pod držadlem, které blokuje motor kola.

Sledujte hlavní parametry a ovládejte funkce jednokoly KingSong KS-16S pomocí vhodné aplikace pro váš smartphone. Mobil se připojuje k jednokolce přes Bluetooth. Navíc pomocí Bluetooth můžete přehrávat své oblíbené hudební skladby prostřednictvím reproduktorů zabudovaných do jednokolky.


14d_7


Jsme jako oficiální prodejce a dovozce nabízíme záruční servis a rychlé dodání kamkoli v ramci ČR/SK.


Kód Kód: KS16S
Jméno značky: KingSong
Kategorie: Elektrické jednokolky
Záruka: 2 roky
Průměr kola: 16"
- Úroveň jezdce: Pokročilý
Maximální dojezd: 50 - 100 Km
Maximální rychlost: 30 Km/h
Motor: 1000 - 1500 W
Baterie: 500 - 1000 Wh
Napětí: 67.2 V
Váha: 15 - 20 Kg
Maximální výkon: 3000 W
Maximální stoupání: 30°
Bluetooth: Ano
Reproduktor: Ano
Přední světla: Ano
Zadní světl: Ano
Váha: 17.6 Kg
Barva: Černá

BEST ELECTRIC UNICYCLE FOR $$$$ (KING SONG 16S 2000 KM REVIEW)

ELECTRIC UNICYCLE (BEST RIDE EVER) KING SONG 16S

King Song 16S Electric Unicycle - First Ride Impressions

KingSong 16s V2 Review

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
M Avatar autora | 19.10.2020
po 3 měsících a 1300km s fw 2.03 na KS-16S(680Wh): (aktuálně první píchnutí duše) Jde o výborný výchozí model pro absolutního začátečníka. Jsem přesvědčen, že z menšího 14" modelu by člověk rychle vyrostl. Naučit se jet rovně 15km/h a zatáčet alespoň zeširoka trvalo cca 3 dny - asi nelze moc uspěchat, prostě to hlavě musí "dojít" samo. Omezovač rychlosti je super, nastavení citlivosti odezvy náklonu také. Na tiltback jsem si zvykl a používám ho místo varování z repro nebo pípání (max. rychlost). Paradoxně nejtěžší pro mě byl rozjezd bez opory (lampa apod. - moc jsem si zvykl). Teď trénuji couvání, což je jako začínat skoro znova. Pro rychlost nad 20km/h považuji přilbu za absolutní nezbytnost (a vždy i rukavice), doporučuji i chrániče. Max. rychlost 35km/h je rychle dosažitelná a 95% cyklistů lze rozumně předjet. Výkon motoru vyloženě výborný, aby se "bránil", musí být člověk opravdu agresivní v akceleraci. Zvládne i hodně prudké stoupání/sjezd (máte-li dost šťávy v aku). Rekuperace při brzdění překvapivě účinná. Jednokolka mě vždy úspěšně varovala před hrozícím přetížením. Reálný dojezd (cca 80kg) s bateriíí po nájezdu 1100km: 45km s pár kopečky v okolí Vltavy (350m stoupání, 430m klesání, 22km/h průměr a max. 34*km/h, cca 2h). Plynulé omezování výkonu nasazuje jednokolka při cca < 30% aku. Při vyčerpání akumulátorů vás jednokolka repro upozorňuje, plynule zpomaluje a nakonec tiltbackem prostě velmi jemně vyklopí dozadu, vynutí si klidné sestoupení. Dobíjení akumulátorů 5-6h. Hlučnost malá, elektromotor někteří lidé slyší (jezdec spíš odrazem od okolí). Hmotnost cca 17kg je přijatelná i pro každodenní dojíždění a tahání po pár schodech (metro/budova) Jednokolka v dopravním prostředku téměř nepřekáží a dá se vodit na držadle s i bez zapnutého motoru. Jednokolka je velmi obratná a ochotně jde do agresivnějších manévrů. Jízda na nerovném povrchu by mohla být měkčí, ale asi odpovídá 16" kolu. Vzorek pneu je univerzální, dá se i po lesních cestách (kořeny ne). Pozor na listí nebo bahno - cítíte jak ujíždí a musíte dorovnávat. Poškrábání se nevyhnete, ale plasty drží dobře. Pedály považuji za přiměřeně vysoké i velké pro člověka do 180cm (občas si při agresivní zatáčce škrtnu a necítím problém s oporou nohy) Světlo vpředu je kupodivu použitelné i ve tmě (ne v 35km/h) a rozhodně i to vzadu (signalizuje i brzdu, což oceňují všichni za Vámi - a považuji to za velkou konkurenční výhodu oproti jiným jednokolkám podobné ceny bez brzdovky) Automatická detekce světla funguje přijatelně. Ale vynutit si lze jen přední světlo (anebo senzor světla zakryjte samolepkou). Boční LED pásky používám jen k zvýraznění sebe sama pro vozidla. Barevným kreacím jsem na chuť nepřišel. KS jednokolky jsou v továru až nepříjemně upípané a ukecané. Vypnul jsem všechno mimo warningů (přetížení, apod.), bohužel při spojování BT do mobilu cca 6-8x hlasitě pípne. Podobně rozsvícení světla PÍPne. Každé načtení/uložení konfigu opět PÍPne. Repro na přehrávání nepoužívám (nějak jsem to s YouTube nerozchodil, ale nezkoumal jsem proč). Aplikaci používám EUC.World (z důvodu sdílení tras a super grafů aku/rychlost/převýšení/mapy...), přes appku KS jsem ztlumil repro a vypnul hlášení rychlosti. Výměna duše je náročnější na čas (rozeberete půl EUC), na YT jsou videa dostatečně návodná. Nicméně cena servisního úkonu e-kolky, jak nyní soudím po zkušenosti výměny vlastníma rukama, je přiměřená. A navíc neriskujete poškození kabeláže/desky/plastů. Zvířata jednokolku obvykle ignorují i když ji vidí. Reakce lidí je různá - někteří doslova zmrznou, zastaví se, spadne jim čelist a nechápou. Jiní skáčou do příkopu i přes široký chodník a klidné+pomalé jízdě EUC, další jsou schopní po cyklostezce jít v 6 vedle sebe a dle očekávání vás neslyší a nevnímají nic. A v extrému pár vyjímek vyloženě jde cíleně do konfliktu, přesvědčeni o své "pravdě". Na druhou stranu drtivá většina jsou normální, někdy se zájmem sledují pohyb, jindy prostě jen uhnou, často se dokonce omluví, že šli prostředkem. Pamatujte, že na jednokolce "stojíte" - lidé vás periferně či letmo vyhodnotí jako chodce (a tedy špatně odhadnou vaši možnou rychlost) a neznají manévrovací schopnosti jednokolky. Jezdci EUC, chodci, cyklisti či řidiči, buďte k sobě ohleduplní, poděkujte za to gestem/slovem a všichni jsou zcela spokojení. Jezdci EUC - po chodníku můžeme, ale s CITEM a RESPEKTEM ať to nedopadne jak třeba koloběžky. Zatím jsou policajti v pohodě. Varování na závěr - jízda na EUC je vysoce návyková! :)